Kuvalliset viestit nuorten syynissä : uravalintaansa tekevien nuorten arviot rekrytointiviestien visuaalisesta ilmeestä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa
Hakkarainen, Lotta (2023)’Fear of missing out’ eli ‘fomo’ on tunnettu ilmiö erityisesti nuorten keskuudessa. Merkittävä fomo-käsitteeseen liittyvä tekijä on sosiaalinen media, joka on myös merkittävä markkinointikanava, jossa tavoitetaan erityisesti ... -
Oatlyn Maitomyyttien interpersoonaisia merkityksiä
Vääräsmäki, Johanna (2021)Tässä tutkielmassa tarkastellaan, millaista vuorovaikutusta internetpohjaisessa mainoksessa rakentuu mainoksen tekijän ja vastaanottajan välille. Tutkimusaihetta lähestytään aineistolähtöisestä ja laadullisesta näkökulmasta. ... -
Exploring the chronospace of images
Parvikko, Tuija; Kanerva, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 1996) -
Children in advertisements : visual representation of children in Time magazine, volumes of 1994, 2004 and 2014
Myllylä, Kati (2017)Mainosten representaatiot vaikuttavat käsitykseemme itsestämme ja muista. Vaikka mainontaa on tutkittu laajasti, lapsia ja mainontaa on tutkittu lähinnä siitä näkökulmasta, millaisia mainoksia lapsille on suunnattu tai ... -
Anna hyvät eväät : visuaalinen ja kielellinen analyysi elintarvikkeiden televisiomainoksista
Mäkelä, Anna (2016)Elämme jatkuvasti medioituvassa maailmassa, jossa yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa yli miljoona katsojaa. Mainosten tehtävänä on aina vaikuttaa katsojaan, ja tästä syystä ne ovatkin tärkeä tutkimuskohde. Mainokset ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.