Reklamsvenska och dess särdrag i den nutida tidningssvenskan
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Strukturen hos narrativer skrivna av L1- och L2-inlärare av svenska : en textanalys baserad på Labovs narrativa modell
Vuorimaa, Susanna (2012)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen suomalaisten lukiolaisten (n=20) ja yliopisto-opiskelijoiden (n=20) sekä ruotsalaisten lukiolaisten (n=20) ruotsinkielisten kertomusten rakennetta. Vertaan, miten suomalaiset toisen ... -
Textanalys av motionsartiklar med särskilt fokus på beskrivande ord
Puttonen, Lotta (2009) -
Oatlyn Maitomyyttien interpersoonaisia merkityksiä
Vääräsmäki, Johanna (2021)Tässä tutkielmassa tarkastellaan, millaista vuorovaikutusta internetpohjaisessa mainoksessa rakentuu mainoksen tekijän ja vastaanottajan välille. Tutkimusaihetta lähestytään aineistolähtöisestä ja laadullisesta näkökulmasta. ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
WWF i Skandinavien : en textanalys och jämförelse av WWF:s webbplatser i Norge, Sverige och Danmark
Keturi, Krista (2010)Tutkielman tarkoitus on selvittää mahdollisia eroja luonnonsuojelujärjestö WWF:n Norjan, Ruotsin ja Tanskan Internet-sivuilla. WWF on tunnettu kansainvälisestä työstään mm. pandojen ja tiikereiden suojelijana, joten otin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.