Tunnen mieleni, tunnen kehoni, tunnen tilani - tanssin! : eksistentiaalis-fenomenologinen näkökulma tanssiin kasvun tukijana
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opintojen henkilökohtaistaminen aikuisoppijoiden kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen tutkimus näyttötutkintomestarikoulutuksen kontekstissa
Kilja, Päivi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this empirical qualitative PhD study was to describe and understand the phenomenon of the personalisation of studies. The theoretical framework was the existential phenomenology with holistic conception of ... -
Häiriökäyttäytymisen probleema : eksistentiaalis-fenomenologinen analyysi Rauhalan näkemyksen valossa
Klint, Ilpo (1991)Tämä tutkielma "Häiriökäyttäytymisen probleema" pyrkii kuvaamaan ja valaisemaan opetuksen aikana ja luokan toverisuhteissa ilmenevää häiriökäyttäytymistä ja sen mieltä. Tutkielma pyrkii myös löytämään ilmenneelle ... -
Näkökulmia tanssin opetukselle osana peruskoulun opetussuunnitelmaa : kansantanssin ja tanssi-ilmaisun opetuskokeilu peruskoulun 6. luokkalaisten liikunnanryhmälle
Aro, Emmi (2010)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli löytää näkökulmia tanssin opetukselle osana peruskoulun opetussuunnitelmaa. Tutkimuksen lähtökohtana oli oma kokemukseni yhden esimerkinomaisen tanssinopetuskokonaisuuden suunnittelusta ... -
"Keho on se jossa ollaan ja joka mahdollistaa kaiken tekemisen ja liikkumisen" : fenomenologinen tutkimus aikuisten kehon ja kehollisuuden merkityksistä
Mastola, Sanna (2021)Huolimatta keskeisestä asemasta fysioterapiassa, kehon ja kehollisuuden teoria ei juurikaan ole ollut fysioterapiatutkimusten kohteena tai ammattikirjallisuuden sisältönä. Kuitenkin terveydenhuollon jatkuva kehittyminen ...