Viulunsoiton liikkeiden oppiminen Ivan Galamianin viulunsoiton ja -opetuksen menetelmässä : vertailu ja arviointi motoristen taitojen oppimisen teorian mukaan
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Motoristen taitojen arvioiminen ja motorisen oppimisen vaikeuksien tunnistaminen alakouluissa
Savela, Susanna (2023)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten luokanopettajat ja alakouluissa työskentelevät erityisopettajat tuntevat ja tunnistavat motorisen oppimisen vaikeudet ja miten he arvioivat omien oppilaidensa motorisia taitoja. ... -
Motoristen taitojen arviointiin ja niihin liittyvien vaikeuksien tunnistamiseen käytettävän testin kehittäminen 4-6-vuotiaille lapsille
Laasonen, Kaisu (University of Jyväskylä, 2015)The aim of the research was to develop a motor skills assessment tool for 4-6- year-old children that would include test items for body awareness and basic motor skills, therefore demonstrating the children’s motor ... -
Motorisen oppimisen vaikeuden tunnistaminen ja tukeminen kouluympäristössä
Asunta, Piritta (Jyväskylän yliopisto, 2018)Motor learning difficulties, such as the developmental coordination disorder (DCD), imply substantial difficulties in learning new motor skills. The purpose of this study was to develop an observation tool for teachers ... -
Lapsen motoristen taitojen yhteys fyysiseen aktiivisuuteen
Leirisalo, Sanni; Joensuu, Heta (2023)Tutkimuksemme tarkoituksena oli selvittää lasten motoristen taitojen yhteyttä lasten ja huoltajien arvioihin lapsen fyysisestä aktiivisuudesta. -
Kodin maantieteellisen sijainnin ja alueen asukastiheyden yhteys lasten motoristen taitojen tasoon ja kehitykseen
Haapala, Siiri; Hurtig, Jeremias (2021)Motoriset perustaidot ovat perusta kaikelle liikkumiselle. Ne tukevat fyysistä kasvua ja mahdollistavat erilaisten liikuntamuotojen harrastamisen myöhemmin elämässä. Ympäristötekijöillä on merkitystä lapsen motoristen ...