"Sinfonisesti Teidän ..." : Lahden kaupunginorkesterin identiteetti ja markkinointi syyskautena 1995
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus
Kilkki, Ruut (2018)Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ... -
Perceptions of content marketing : case study on Finnish companies
Hänninen, Heli (2015)The discipline of marketing has gone through some major changes over the past couple of decades. The power is moving away from companies to consumers, who are playing a more significant role than ever before. Furthermore, ... -
Sisältömarkkinoinnin johtaminen eräässä rakennusalan yrityksessä
Latvanen, Samuel (2021)Sisältömarkkinoinnista on tullut merkittävä osa modernia markkinointia, jossa luodaan arvoa tuovia sisältöjä organisaatioiden kohderyhmille. Aikaisemmin sisältömarkkinointi on ollut Suomessa melko tuntematon käsite, mutta ... -
Digital marketing communication strategies in micro social enterprises
Hollen, Chinara (2018)Micro social enterprises play an important role in our society. Therefore, understanding how they utilize digital marketing in today’s highly competitive environment becomes vital. The author wanted to fill the gap in the ... -
Digital Content Marketing in Communicating Green Initiatives of Sustainable B2B Companies in Sweden
Nguyen, Pham Thuy Trang (2022)Green marketing has increasingly gained the attention of corporate decision-makers and global firms. As several motivations lead companies to go "green," understanding what and how to communicate with the target audience ...