Show simple item record

dc.contributor.authorViitamäki, Minna
dc.date.accessioned2024-11-07T22:08:33Z
dc.date.available2024-11-07T22:08:33Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98200
dc.format.extent116, [144] sivua
dc.language.isofi
dc.subject.othersymbols of language
dc.subject.othermedia discourse
dc.subject.otherquantitative analysis
dc.subject.otherqualitative analysis
dc.subject.otherfunctions of language
dc.titleThe functions of English in advertising in Finland
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202411087048
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.contributor.laitosKielten laitos
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi301
dc.subject.ysomainonta
dc.subject.ysoadvertising
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1232
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1232
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record