University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Kuluttajien henkilökohtaiset arvot markkinoinnin näkökulmasta

Thumbnail
View/Open
3.4 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Okkonen, Helena
Date
2002
Discipline
MarkkinointiMarketing

 
Keywords
terminaaliset arvot instrumentaaliset arvot affektio arvot markkinointi strategia kuluttajat kognitio ympäristö kuluttajakäyttäytyminen
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893524

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25543]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta 

    Nurminen, Sara (2023)
    Personoinnista on tullut tärkeä osa digitaalista markkinointia ja verkkoperusteisia palveluita. Automaatio ja datan saatavuus ovat mahdollistaneet yrityksille keinon huomioida yksilöiden mieltymykset ja kohdentaa sisältöjä ...
  • Fomo-kuluttaminen nuorten kuluttajien keskuudessa sosiaalisen median kontekstissa 

    Hakkarainen, Lotta (2023)
    ’Fear of missing out’ eli ‘fomo’ on tunnettu ilmiö erityisesti nuorten keskuudessa. Merkittävä fomo-käsitteeseen liittyvä tekijä on sosiaalinen media, joka on myös merkittävä markkinointikanava, jossa tavoitetaan erityisesti ...
  • Vastuullinen kuluttaminen : kestävyyden rooli nuorten kuluttajien kulutuskäyttäytymisessä 

    Lahti, Vilma (2021)
    Tässä pro gradu -tutkielmassa käsitellään kestävyyden roolia nuorten kuluttajien kulutuskäyttäytymisessä. Aihepiiri on rajattu vastuullisuuden osalta kestävyyteen, koska sitä on käsitelty marginaalisesti aiemmissa ...
  • Yritysaktivismi Z-sukupolven kuluttajien näkökulmasta 

    Väänänen, Natalia (2022)
    Yritysaktivismi on nouseva trendi, jonka monet yritykset sisällyttävät markkinointiinsa. Sen kautta yritykset ottavat kantaa yhteiskunnallisiin asioihin ja pyrkivät yleensä saamaan aikaan jonkinlaista muutosta. Yritysten ...
  • Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen 

    Huovila, Julia (2021)
    Sosiaalinen markkinointi on markkinoinnin lähestymistapa, joka pyrkii muuttamaan kuluttajaryhmän tai kokonaisen yhteiskunnan käyttäytymistä. Sosiaalista markkinointia on perinteisesti käytetty julkisen sektorin työkaluna, ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre