Ravintolaelämys asiakkaiden kokemana : case: Ravintola Amarillo Jyväskylä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ravintola Lozzi ja juhla- ja kokoustila Lyhty : peruskorjaus 2014-2015 : työmaadokumentoinnin raportti
Javanainen, Riikka (Jyväskylän yliopisto, museo, 2016)Rakennuksen peruskorjaustyöt alkoivat toukokuus- sa 2014 ja työt valmistuivat noin vuotta myöhemmin huhtikuussa 2015. Rakennustöiden vastaanottokokous pidettiin 28.4.2015. Pihatöitä jatkettiin vielä alkukesän 2015 ... -
Taustamusiikin äänenvoimakkuuden vaikutus asiakkaiden kokemuksiin ravintolan viihtyisyydestä
Toivola, Sanna (2012)Tutkimuksessa tarkasteltiin taustamusiikkia ja sen äänenvoimakkuuden yhteyttä ravintolan viihtyisyyteen ja tunnelmaan. Tarkoituksena oli selvittää, onko taustamusiikin äänenvoimakkuudella vaikutusta ravintolan koettuun ... -
Consumer selection of vegetarian food in restaurants
Rosala, Heidi (2015)Development, which began from agricultural and industrial revolutions has improved and eased human lives on this planet. But the massive growth of the human population has caused some serious environmental impacts on our ... -
Sosiaalipalveluiden työntekijöiden ja vammaisten asiakkaiden vuorovaikutuksen diskurssit asiakkaiden blogikeskusteluissa
Nykänen, Hanna; Mikkola, Leena; Asunta, Laura (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tunnistaa vammaisten ihmisten käyttämien sosiaalipalveluiden asiakasvuorovaikutukseen liittyviä diskursseja, jotka ilmenevät asiakkaiden keskusteluissa sosiaalisessa mediassa. Keskusteluista ...