Matkustamohenkilökunnan merkitys brandin tekijänä : case: Finnair
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lee Cooper-brandin asema koulunuorison keskuudessa
Leinonen, Ari (2004) -
Brändin muutos - näkökulmia onnistuneeseen sisäiseen implementointiin
Karjalainen, Mari (2009)Brändi käsitteenä ei ole mikään uusi keksintö. Sen sisältö ja merkitys ovat kuitenkin viime vuosina muuttuneet merkittävästi. Brändi voidaankin nyt entistä vahvemmin nähdä osana yrityksen aineetonta pääomaa ja yrityksen ... -
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena
Luukkanen-Hirvikoski, Teija (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Brändin persoonallisuuden rooli samaistumisessa ja uskollisuudessa autobrändiä kohtaan
Jylhä-Ollila, Heidi (2017)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia brändin persoonallisuuden roolia samaistumisessa ja uskollisuudessa. Tutkimuksen kohteena oli automerkki Audi, koska oli mielenkiintoista tutkia brändin persoonallisuutta autoalan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.