Elektroniset palvelut, niiden markkinointi ja arvontuotanto : case: Osuuspankin elektroniset pankkipalvelut
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Electronic banking in Finland : consumer beliefs, attitudes, intentions and behaviors
Karjaluoto, Heikki (University of Jyväskylä, 2002)This study focuses on developing a theoretical model with a practicaljustification within the field of electronic banking. We ground our discussion on the framework of consumer behavior and electronic banking by linking ... -
Pilvipalvelut ja niiden suosion syitä
Herttala, Atte (2022)Tutkielman aiheena on pilvipalveluiden ominaisuudet, palvelu- ja käyttöönottomallit sekä pilvipalvelujen vertausta klassisiin yrityksien omilla palvelimella oleviin palveluihin ja järjestelmiin. Tutkielmassa käydään läpi ... -
Electronic literature publishing and distribution in Europe
Eskelinen, Markku; Rosario, Giovanna Di (Jyväskylän yliopisto, 2012) -
Adoption of mobile banking in Finland
Suoranta, Mari (Jyväskylän yliopisto, 2003)Banking is an area in which technology has had a fundamental impact on the everyday lives of consumers. This article-based dissertation examines an innovation in the financial services industry, namely mobile banking ...