Suomen suurimpien yritysten segmentointi sponsoroinnin kannalta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yritysten saamat resurssit Kasvu Open 2012 -sparrausprosessista
Puistovirta, Niina (2014)Kasvu Open on Keski-Suomen Kauppakamarin organisoima kasvuyrittäjyyskilpailu ja sparrausprosessi. Vuonna 2012 Kasvu Open järjestettiin toisen kerran ja siihen valittiin osallistujiksi 16 yritystä. Tämän tutkimuksen ... -
Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
Haaraniemi, Joni (2019)Sponsorointi on usealle urheiluorganisaatiolle elintärkeä tulonlähde toiminnan rahoittamiseksi ja sponsoroiville yrityksille se on yksi merkittävä markkinoinnin keino. Sponsorointiin sijoitettu rahamäärä on kasvanut viime ... -
Taitoluistelu mahdollisena sponsoroinnin kohteena
Salmijärvi, Salla (2016)Salmijärvi, S. 2016. Taitoluistelu mahdollisena sponsoroinnin kohteena. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, liikunnan yhteiskuntatieteiden pro gradu -tutkielma, 115 s., 1 liite. Tutkielmassa tarkasteltiin ... -
Valmennus- ja harjoitteluapuraha (OKM) : yksilöurheilijoiden kokemuksia sponsoroinnin merkityksistä itsetuntoon
Heino, Jere (2023)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää urheilusponsoroinnin merkityksiä suomalaisten yksilöurheilijoiden itsetuntoon. Tarkempana tavoitteena oli saada tietoa minkälaiset tekijät urheilusponsoroinnissa ovat ... -
Tarkastelumittakaavan vaikutus kaukokartoitusaineistosta luotujen segmenttien ja elinympäristöluokkien yhdenmukaisuuteen
Yli-Öyrä, Sini (2020)Kaukokartoitusaineistojen helppo saatavuus on tuonut esille tarpeen vähentää maastotyöskentelyä ja hyödyntää useaa erilaista kaukokartoitusmateriaalia maankäytön suunnittelussa. Tässä työssä tutkittiin, miten mittakaavan ...