Suomen suurimpien yritysten segmentointi sponsoroinnin kannalta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yritysten saamat resurssit Kasvu Open 2012 -sparrausprosessista
Puistovirta, Niina (2014)Kasvu Open on Keski-Suomen Kauppakamarin organisoima kasvuyrittäjyyskilpailu ja sparrausprosessi. Vuonna 2012 Kasvu Open järjestettiin toisen kerran ja siihen valittiin osallistujiksi 16 yritystä. Tämän tutkimuksen ... -
Tarkastelumittakaavan vaikutus kaukokartoitusaineistosta luotujen segmenttien ja elinympäristöluokkien yhdenmukaisuuteen
Yli-Öyrä, Sini (2020)Kaukokartoitusaineistojen helppo saatavuus on tuonut esille tarpeen vähentää maastotyöskentelyä ja hyödyntää useaa erilaista kaukokartoitusmateriaalia maankäytön suunnittelussa. Tässä työssä tutkittiin, miten mittakaavan ... -
Heterogeenisten laskenta-alustojen käyttö kuvien segmentoinnissa
Pitkänen, Timo (2015)Kuvien segmentointi on merkittävä konenäön osa-alue. Nykyisin hete- rogeenisia laskenta-alustoja käytetään yhä kasvavassa määrin konenäössä. Asiasta on jo paljon tutkimusta, mutta tämä tutkimus käsittelee ongelmaa yleisesti ... -
Self-report measurement of segmentation, mimesis and perceived emotions in acousmatic electroacoustic music
Mendoza Garay, Juan (2014)Acousmatic Electroacoustic Music is a form of art in which any sound is regarded to have the potential to be used as a basic unit to build a musical discourse. This study addresses the measurement of three important aspects ... -
Developing and comparing methods for mapping habitat types and conservation values using remote sensing data and GIS methods
Räsänen, Aleksi (University of Jyväskylä, 2014)