Suomen suurimpien yritysten segmentointi sponsoroinnin kannalta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yritysten saamat resurssit Kasvu Open 2012 -sparrausprosessista
Puistovirta, Niina (2014)Kasvu Open on Keski-Suomen Kauppakamarin organisoima kasvuyrittäjyyskilpailu ja sparrausprosessi. Vuonna 2012 Kasvu Open järjestettiin toisen kerran ja siihen valittiin osallistujiksi 16 yritystä. Tämän tutkimuksen ... -
Tarkastelumittakaavan vaikutus kaukokartoitusaineistosta luotujen segmenttien ja elinympäristöluokkien yhdenmukaisuuteen
Yli-Öyrä, Sini (2020)Kaukokartoitusaineistojen helppo saatavuus on tuonut esille tarpeen vähentää maastotyöskentelyä ja hyödyntää useaa erilaista kaukokartoitusmateriaalia maankäytön suunnittelussa. Tässä työssä tutkittiin, miten mittakaavan ... -
Heterogeenisten laskenta-alustojen käyttö kuvien segmentoinnissa
Pitkänen, Timo (2015)Kuvien segmentointi on merkittävä konenäön osa-alue. Nykyisin hete- rogeenisia laskenta-alustoja käytetään yhä kasvavassa määrin konenäössä. Asiasta on jo paljon tutkimusta, mutta tämä tutkimus käsittelee ongelmaa yleisesti ... -
Self-report measurement of segmentation, mimesis and perceived emotions in acousmatic electroacoustic music
Mendoza Garay, Juan (2014)Acousmatic Electroacoustic Music is a form of art in which any sound is regarded to have the potential to be used as a basic unit to build a musical discourse. This study addresses the measurement of three important aspects ... -
Developing and comparing methods for mapping habitat types and conservation values using remote sensing data and GIS methods
Räsänen, Aleksi (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.