Show simple item record

dc.contributor.authorNeittaanmäki, Pekka
dc.contributor.editor
dc.date.accessioned2024-10-17T05:58:29Z
dc.date.available2024-10-17T05:58:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationNeittaanmäki, P. (2024). Suomi tarvitsee yhä enemmän huippuosaajia : miten tutkijakoulutusta tulisi kehittää?. <em>Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja</em>.109/2024. Jyväskylän yliopisto. <a href='http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0358-0'>URN: URN:ISBN:978-952-86-0358-0</a>
dc.identifier.isbn978-952-86-0358-0
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97484
dc.format.extent220
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesInformaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.other
dc.titleSuomi tarvitsee yhä enemmän huippuosaajia : miten tutkijakoulutusta tulisi kehittää?
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-952-86-0358-0
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.laitosfi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.type.coarreport
dc.relation.issn2323-5004
dc.relation.numberinseries109/2024
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Pekka Neittaanmäki 2024
dc.subject.ysotutkijakoulutus
dc.subject.ysokoulutus
dc.subject.ysokehittäminen
dc.subject.ysoyliopistot
dc.subject.ysotutkimustoiminta
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11515
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p84
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4230
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10895
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2040
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright