Mikä GreenComp?
Mykrä, N. (2024). Mikä GreenComp?. In P. Ratava, & J. Tomberg (Eds.), Lukioiden kestävyystiekartasto : reittejä kohti hyvinvoivaa ja kestävää yhteisöä. Opetushallitus. https://hankejulkaisut.mobiezine.fi/zine/13/article-2550
Tekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Opetushallitus
Julkaisija
OpetushallitusKuuluu julkaisuun
Lukioiden kestävyystiekartasto : reittejä kohti hyvinvoivaa ja kestävää yhteisöä
Alkuperäislähde
https://hankejulkaisut.mobiezine.fi/zine/13/article-2550Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/241685132
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Euroopan komissioRahoitusohjelmat(t)
The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Lisätietoja rahoituksesta
ECF4CLIM-hankeLisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kestävyysosaamista lukion opetussuunnitelmassa
Mykrä, Niina; Suojoki-Saarinen, Sirpa; Lehtonen, Anna (Opetushallitus, 2024)Opetussuunnitelma on opettajien ja oppimateriaalien tekijöiden ohjenuora. Opetussuunnitelman esittämät tavoitteet ja sisällöt sekä antavat tilaa kestävyyskysymyksille että velvoittavat niiden pariin. Euroopan Unionin ... -
Perspectives on “sustainability transition pathways” in the 2030 Agenda roadmap : the case of Finland
Paldanius, Sanna (2023)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää minkälaisia implisiittisiä ”kestävyysmuutospolkuja” Suomen kestävän kehityksen toimikunnan Agenda 2030 -tiekartta sisältää. Tutkimus tarkastelee aineistoa Frank W. Geels’n monitasoperspektiivin ... -
Vihreän siirtymän osaamis- ja koulutustarpeet VISIOS
Kuusela, Olli-Pekka; Mykrä, Niina; Jousilahti, Julia; Neuvonen, Aleksi; Saarinen, Taru; Arola, Terhi; Markkanen, Ilona; Nokkala, Terhi; Lehtonen, Anna; Heikkinen, Hannu; Oinonen, Ilkka; Alhola, Katriina; Huttunen, Suvi; Paloniemi, Riikka; Pohjola, Johanna (Valtioneuvoston kanslia, 2023)Vihreä siirtymä edellyttää panostuksia jatkuvaan oppimiseen sekä erilaisten ihmis- ja ammattiryhmien mahdollisuuksiin osallistua siihen. Lisäksi tarvitaan kaikki koulutusasteet kattava vihreän siirtymän opetussuunnitelma, ... -
Vihreän siirtymän osaamis- ja koulutustarpeet VISIOS
Kuusela, Olli-Pekka; Mykrä, Niina; Jousilahti, Julia; Neuvonen, Aleksi; Arola, Terhi; Markkanen, Ilona; Nokkala, Terhi; Lehtonen, Anna; Heikkinen, Hannu; Oinonen, Ilkka; Alhola, Katriina; Huttunen, Suvi; Paloniemi, Riikka; Pohjola, Johanna; Saarinen, Taru (Valtioneuvoston kanslia, 2023)Over the last few years, the green transition has become a key principle determining the direction of society and the economy. In addition to investments in new technologies and real capital, we need the skills to use and ... -
Circular economy and the separated yet inseparable social dimension : Views from European circular city experts
Liu, Kang (Elsevier, 2024)Circular economy has received significant attention worldwide for its potential to reconcile ecological limits and economic development. Europe, in particular, has made it a policy focus for achieving its climate ambitions. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.