Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorLokka, Antti
dc.contributor.authorMäkivirta, Maria
dc.contributor.authorPullinen,Jouko
dc.contributor.editorPekkilä, Sirke
dc.contributor.editorBrygger, Mikael
dc.contributor.editorKairavuori, Seija
dc.contributor.editorSula, Maria
dc.date.accessioned2024-07-11T05:23:51Z
dc.date.available2024-07-11T05:23:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationLokka, A., Mäkivirta, M., & Pullinen, J. (2024). Menetelmällä on merkitystä. In S. Pekkilä, M. Brygger, S. Kairavuori, & M. Sula (Eds.), <i>Jäljen jälkeen : kehittyvä taideopetus ja opettajankoulutus</i> (pp. 93-107). Taideyliopisto. <a href="https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-353-458-2" target="_blank">https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-353-458-2</a>
dc.identifier.otherCONVID_221037875
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96401
dc.description.abstractArtikkelissa käsittelemme opiskelijoidemme suhtautumista piirustuksen ja maalauksen menetelmiin. Halusimme selvittää, miksi ja kuinka tietoisesti opiskelijat valitsevat käyttämiään menetelmiä ja kuinka merkityksellisinä he niitä pitävät piirustuksen tai maalauksen sisällön kannalta.fi
dc.format.extent189
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherTaideyliopisto
dc.relation.ispartofJäljen jälkeen : kehittyvä taideopetus ja opettajankoulutus
dc.relation.urihttps://urn.fi/URN:ISBN:978-952-353-458-2
dc.rightsIn Copyright
dc.titleMenetelmällä on merkitystä
dc.typebook part
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202407115227
dc.contributor.laitosOpettajankoulutuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Teacher Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn978-952-353-457-5
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange93-107
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Taideyliopisto ja tekijät 2024
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationbookPart
dc.subject.ysomaalaus (kuvataide)
dc.subject.ysopiirtäminen (taide)
dc.subject.ysokuvataide
dc.subject.ysoopettajankoulutus
dc.subject.ysokuvataidekasvatus
dc.subject.ysotekniikat
dc.subject.ysoluokanopettajat
dc.subject.ysoluovat menetelmät
dc.subject.ysotaidekasvatus
dc.subject.ysotaidepedagogiikka
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8884
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p695
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2739
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10746
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5456
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p38430
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3999
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p22882
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5457
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p25738
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
jyx.fundinginformationKirja on toteutettu Taiteet ja digi -hankkeessa – Taidealojen opettajankoulutustehtävissä toimivien opettajien ammatillisen ja pedagogisen osaamisen kehittämishanke, jonka koordinoijana on toiminut Taideyliopiston Avoin kampus. Kehittämishankkeen yhteistyökumppaneina ovat olleet Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto, Hämeen ammattikorkeakoulu HAMK, Jyväskylän yliopisto, Tampereen yliopisto ja Turun yliopisto.
dc.type.okmD2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright