Menetelmällä on merkitystä
Abstract
Artikkelissa käsittelemme opiskelijoidemme suhtautumista piirustuksen ja maalauksen menetelmiin. Halusimme selvittää, miksi ja kuinka tietoisesti opiskelijat valitsevat käyttämiään menetelmiä ja kuinka merkityksellisinä he niitä pitävät piirustuksen tai maalauksen sisällön kannalta.
Main Authors
Format
Books
Book part
Published
2024
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Taideyliopisto
Original source
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-353-458-2
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202407115227Käytä tätä linkitykseen.
Parent publication ISBN
978-952-353-457-5
Review status
Non-peer reviewed
Language
Finnish
Is part of publication
Jäljen jälkeen : kehittyvä taideopetus ja opettajankoulutus
Citation
- Lokka, A., Mäkivirta, M., & Pullinen, J. (2024). Menetelmällä on merkitystä. In S. Pekkilä, M. Brygger, S. Kairavuori, & M. Sula (Eds.), Jäljen jälkeen : kehittyvä taideopetus ja opettajankoulutus (pp. 93-107). Taideyliopisto. https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-353-458-2
Additional information about funding
Kirja on toteutettu Taiteet ja digi -hankkeessa – Taidealojen opettajankoulutustehtävissä toimivien opettajien ammatillisen ja pedagogisen osaamisen kehittämishanke, jonka koordinoijana on toiminut Taideyliopiston Avoin kampus. Kehittämishankkeen yhteistyökumppaneina ovat olleet Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto, Hämeen ammattikorkeakoulu HAMK, Jyväskylän yliopisto, Tampereen yliopisto ja Turun yliopisto.
Copyright© Taideyliopisto ja tekijät 2024