Ostolaskuprosessin harmonisointi talouden palvelukeskuksessa : case-tutkimus
Authors
Date
2015Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Palvelukeskus Hanskan sosiaalinen kuntoutus : sosiaalinen kuntoutus desistanssin tukena
Salopaju, Sanna (2020)Tutkielmassa on kaksi tavoitetta. Ensinnäkin tavoitteena on selvittää, millaista sosiaalista kuntoutusta Palvelukeskus Hanska tuottaa. Toisena tavoitteena on selvittää sitä, miten Palvelukeskus voisi tukea vankilasta ... -
Käyttäjäkokemukset palvelukeskuksesta osuuspankissa : case OP
Savolainen, Miikka (2020)Tässä tutkimuksessa kartoitetaan keskikokoisen osuuspankin käyttäjäkokemuksia yhdestä OP Ryhmän palvelukeskuksesta, Luotto- ja vakuuspalvelusta. OP Ryhmässä osuuspankeilla on mahdollisuus valita palvelukeskuksen ... -
Hei, me mennään kunnan tilitehtaaseen! : taloushallinnon työn uudelleenorganisoinnin vaikutukset työntekijöiden kokemana
Järvenpää, Marko; Lähteenmäki, Johanna; Niemelä, Maija; Voutilainen, Vesa; Pellinen, Jukka (Hallinnon tutkimuksen seura, 2008)Tämän tutkimuksen kohteena on kuntien taloushallinnon työn uudelleenorganisointi. Erityisenä teemana tarkastelussa on, kuinka laskentatoimen työntekijät tämän muutoksen kokevat ja millaisia vaikutuksia tällä on ...