Toimialareseptin ja yritysparadigman muutos sekä sen vaikutus strategiseen muutokseen : laadullinen ja historiallinen case-tutkimus perheyrityksen siirtymisestä monialayhtymän osaksi
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
951-39-0510-1ISSN Search the Publication Forum
1457-1986Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3032]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yritysvastuuviestintä : tapaustutkimus hyvämaineisen perheyrityksen yritysvastuuviestinnästä: Oy Gustav Paulig AB : kuluttaja-asiakasnäkökulma
Rantanen, Pasi (2014)Yritysvastuuviestinnällä viestitään yrityksen yritysvastuusta sidosryhmille. Suomalaiset perheyritykset ovat varovaisia viestiessään omasta yritysvastuustaan. Perheyrityksissä mielletään vastuullisen toiminnan olevan ... -
The father, the son and the refreshed spirit : strategic renewal after family business succession in the context of the textile, clothing, leather and footwear industry
Niemi, Liisa (University of Jyväskylä, 2005)This study describes the strategic renewal of family business after succession in the textile, clothing, leather and footwear industry (T/C) in light of three examples. Family firms often have an individual approach to ... -
Investointilaskelmien ja aineettomien tekijöiden vaikutus strategiseen investointipäätökseen
Säteri, Roope (2020)Tässä työssä tutkitaan suomalaisien suurien sahateollisuusyritysten investointiprosesseihin vaikuttavia aineettomia tekijöitä sekä investointilaskelmien vaikutusta varsinaiseen investointipäätökseen. Tutkielman tarkoituksena ... -
Organisaatiokulttuurin ja johtajuusidentiteetin merkitys matriisiorganisaatiomuutoksessa : case-tutkimus
Varis, Keijo (Jyväskylän yliopisto, 2012)