John Caldwell et al., “The Social Context of AIDS in Sub-Saharan Africa”
Stark, L. (2023). John Caldwell et al., “The Social Context of AIDS in Sub-Saharan Africa”. In U. Marzolph (Ed.), Reading matters : An Unfestschrift for Regina Bendix (pp. 367-372). Universitätsverlag Göttingen. https://doi.org/10.17875/gup2023-2298
Tekijät
Toimittajat
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 Universitätsverlag Göttingen
Julkaisija
Universitätsverlag GöttingenEmojulkaisun ISBN
978-3-86395-584-7Kuuluu julkaisuun
Reading matters : An Unfestschrift for Regina BendixAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/197346429
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vauraus, luotto, luottamus : talonpoikien lainasuhteet Pohjanlahden molemmin puolin 1796-1830
Hemminki, Tiina (University of Jyväskylä, 2014) -
Challenges Associated with Reading Acquisition in Sub-Saharan Africa : Promotion of Literacy in Multilingual Contexts
Lyytinen, Heikki; Ojanen, Emma; Jere-Folotiya, Jacqueline; Damaris Ngorosho, Stella; Sampa, Francis; February, Pamela; Malasi, Flora; Munachaka, Jonathan; Yalukanda, Christopher; Pugh, Kenneth; Serpell, Robert (Brill Sense, 2019)Heikki Lyytinen and his co-authors note the problems of poorly trained teachers and large class sizes in Africa. Drawing on experience in Zambia, they present a case study of a digital game that can help overcome these ... -
Lisa Taddeo: Kolme naista
Karkinen, Mirva (Maailmankirjat, 2020) -
Transactional sex and mobile phones in a Tanzanian slum
Stark, Laura (Suomen antropologinen seura, 2013)On the basis of semi-structured interviews conducted in 2010 and 2012, this article examines some of the social and economic impacts of transactional sex within a low-income area of Dar es Salaam, and how opportunities for ... -
Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa: Goals and Prospects of CAPOLSA at the University of Zambia
Serpell, Robert (Agora Center, University of Jyväskylä, 2014)The convergence of two complementary agendas motivated collaboration between two universities (in Zambia and Finland) to establish the Centre for the Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa (CAPOLSA), focused on initial ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.