John Caldwell et al., “The Social Context of AIDS in Sub-Saharan Africa”
Stark, L. (2023). John Caldwell et al., “The Social Context of AIDS in Sub-Saharan Africa”. In U. Marzolph (Ed.), Reading matters : An Unfestschrift for Regina Bendix (pp. 367-372). Universitätsverlag Göttingen. https://doi.org/10.17875/gup2023-2298
Tekijät
Toimittajat
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 Universitätsverlag Göttingen
Julkaisija
Universitätsverlag GöttingenEmojulkaisun ISBN
978-3-86395-584-7Kuuluu julkaisuun
Reading matters : An Unfestschrift for Regina BendixAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/197346429
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vauraus, luotto, luottamus : talonpoikien lainasuhteet Pohjanlahden molemmin puolin 1796-1830
Hemminki, Tiina (University of Jyväskylä, 2014) -
Lisa Taddeo: Kolme naista
Karkinen, Mirva (Maailmankirjat, 2020) -
Transactional sex and mobile phones in a Tanzanian slum
Stark, Laura (Suomen antropologinen seura, 2013)On the basis of semi-structured interviews conducted in 2010 and 2012, this article examines some of the social and economic impacts of transactional sex within a low-income area of Dar es Salaam, and how opportunities for ... -
A Culturally Sensitive Approach to Promoting Initial Literacy Development in Africa : Ongoing and Planned Research and Development at the University of Zambia’s Centre for Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa (CAPOLSA)
Serpell, Robert; Jere-Folotiya, Jacqueline; Chansa-Kabali, Tamara; Munachaka, Jonathan; Maumbi, Mwanza Nakawala; Yalukanda, Christopher; Sampa, Francis; Lyytinen, Heikki (Springer, 2017)A four-year research and development program at CAPOLSA (the Centre for the Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa) was inspired by widespread dissatisfaction with poor literacy outcomes of mass basic schooling in ... -
Challenges Associated with Reading Acquisition in Sub-Saharan Africa : Promotion of Literacy in Multilingual Contexts
Lyytinen, Heikki; Ojanen, Emma; Jere-Folotiya, Jacqueline; Damaris Ngorosho, Stella; Sampa, Francis; February, Pamela; Malasi, Flora; Munachaka, Jonathan; Yalukanda, Christopher; Pugh, Kenneth; Serpell, Robert (Brill Sense, 2019)Heikki Lyytinen and his co-authors note the problems of poorly trained teachers and large class sizes in Africa. Drawing on experience in Zambia, they present a case study of a digital game that can help overcome these ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.