Hyvän oppimisen tilat
Szabó, T. P., & Pöysä-Tarhonen, J. (2023). Hyvän oppimisen tilat. Kasvatus, 54(4), 420-422. https://journal.fi/kasvatus/article/view/131298
Julkaistu sarjassa
KasvatusPäivämäärä
2023Oppiaine
Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöKoulutuksen tutkimuslaitosVieraat kieletSchool of WellbeingFinnish Institute for Educational ResearchForeign LanguagesTekijänoikeudet
© 2023 Suomen kasvatustieteellinen seura
Julkaisija
Suomen kasvatustieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0022-927XAsiasanat
kirja-arvostelut oppimisympäristö oppiminen toimintaympäristö päiväkodit tilasuunnittelu vuorovaikutus opetustilat verkko-oppiminen pedagogiikka oppimiskäsitykset rakennussuunnittelu luonnonympäristö osallistaminen oppimaan oppiminen kaupunkiympäristö yhteissuunnittelu opiskeluympäristö ulkotilat ympäristösuunnittelu koulurakennukset kouluympäristö
Alkuperäislähde
https://journal.fi/kasvatus/article/view/131298Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194166900
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Design Framework and Principles for Learning Environment Co-Design : Synthesis from Literature and Three Empirical Studies
Mäkelä, Tiina; Leinonen, Teemu (MDPI AG, 2021)The need for environments conducive to learning and wellbeing has been broadly recognised. Considering particularly learner perceptions in the learning environment design is known to improve both their learning and wellbeing. ... -
Terveystietoa oppimaan ja opettamaan
Hautamäki, Riitta-Maija; Hämäläinen, Elina; Kaisla, Maija; Kepler-Uotinen, Kaili; Paakkari, Olli (Jyväskylän yliopisto, 2009) -
Matematiikan verkko-oppimisympäristö matematiikan oppimisen tukena ammattikorkeakoulussa
Heikkinen, Ilkka; Räisänen, Kati (2008) -
Koulun toimintakulttuuri avautuvissa oppimistiloissa : etnografinen tutkimus uuteen koulurakennukseen muuttamisesta
Kattilakoski, Raija (Niilo Mäki Instituutti, 2019) -
Koulun toimintakulttuuri avautuvissa oppimistiloissa : etnografinen tutkimus uuteen koulurakennukseen muuttamisesta
Kattilakoski, Raija (University of Jyväskylä, 2018)The purpose of this ethnographic study was to describe and understand processes related to the formation of an operating culture when moving to new, open learning spaces. In this context, an open learning space is a ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.