Suomalainen asennemuutos vuosina 1998-2001 ja sen vaikutukset TV-mainonnan sisältöihin
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Anna hyvät eväät : visuaalinen ja kielellinen analyysi elintarvikkeiden televisiomainoksista
Mäkelä, Anna (2016)Elämme jatkuvasti medioituvassa maailmassa, jossa yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa yli miljoona katsojaa. Mainosten tehtävänä on aina vaikuttaa katsojaan, ja tästä syystä ne ovatkin tärkeä tutkimuskohde. Mainokset ... -
Kulttuurienvälisen viestinnän opettamisen käsitteet, opetussisällöt ja opetusmenetelmät
Saastamoinen, Riitta (2005) -
Presidentti 2000 : mistä vaalit on tehty?
Isotalus, Pekka; Aarnio, Eeva (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa : hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista?
Suontama, Julia (2022)Tämän kvantitatiivisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajien asenteisiin kohdennettua mainontaa kohtaan. Lisäksi tutkimuksessa haluttiin selvittää, kuinka asenne käyttäytymiseen ... -
Työelämän Zoom-uupumuksen tutkimus viestinnän ja vuorovaikutuksen näkökulmasta vuosina 2020–2023 : systemaattinen kirjallisuuskatsaus
Pikkarainen, Mette (2024)Tässä maisterintutkielmassa tutkittiin työelämän Zoom-uupumusta viestinnän ja vuorovaikutuksen näkökulmasta. Tutkielma toteutettiin systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Tavoitteena oli kuvata ja jäsentää, miten työelämän ...