Suomalainen asennemuutos vuosina 1998-2001 ja sen vaikutukset TV-mainonnan sisältöihin
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
Sirén, Milla (2015)Tässä maisterintutkielmassa kiinnostuksen kohteina olivat mainosmusiikin herättämät feminiinisyyden ja maskuliinisuuden merkitykset televisiomainosten yhteydessä. Mainonta ja mainosmusiikki ovat vahvasti läsnä ... -
Anna hyvät eväät : visuaalinen ja kielellinen analyysi elintarvikkeiden televisiomainoksista
Mäkelä, Anna (2016)Elämme jatkuvasti medioituvassa maailmassa, jossa yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa yli miljoona katsojaa. Mainosten tehtävänä on aina vaikuttaa katsojaan, ja tästä syystä ne ovatkin tärkeä tutkimuskohde. Mainokset ... -
Kulttuurienvälisen viestinnän opettamisen käsitteet, opetussisällöt ja opetusmenetelmät
Saastamoinen, Riitta (2005) -
West Side Story -musikaalin Broadway-tuotantojen julisteet visuaalisen viestinnän välineinä
Munukka, Veera (2024)Tutkielma käsittelee West Side Story –musikaalin Broadway-tuotantojen julisteita visuaalisen viestinnän näkökulmasta. Julisteet ovat multimodaalisia, joten tutkielmassa käsitellään niitä myös sellaisina: tarkoituksena on ... -
Sisäisen viestinnän teknologioiden vaikutukset henkilöstön sitoutumiseen
Kauppinen, Joona (2020)Sisäinen viestintä on yksi nopeimmin kasvavista erikoisaloista viestinnänjohtamisessa. Sisäinen viestintä määritellään kommunikaation virraksi organisaation henkilöstön välillä ja organisaation rajojen sisällä. Kommunikaation ...