Two sides of the coin : trust building as positive propaganda in the Finnish and French euro campaign
Tekijät
Päivämäärä
2000Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Cultural differences in Ibero-Nordic communications : perceptions about Finnish and Colombian negotiators
Vaahterikko-Mejía, Päivi (University of Jyväskylä, 2001)Päivi Vaahterikko-Mejía selvittää väitöstutkimuksessaan, millainen kuva latinalais-amerikkalaisilla neuvottelijoilla on kolumbialaisista ja suomalaisista neuvottelijoista, ja minkälaisia kulttuurieroja suomalaisten ja ... -
A qualitative study of male and female perceptions in differences in the working and domestic sphere : a comparison of the French and Finnish cultures
Galy-Badenas, Flora (2015)This thesis presents a comparison between two culturally different countries in terms of gender differences causing inequality in the working and domestic life. France, one of the pioneer countries in terms of fighting for ... -
Does Culture Matter? : Measuring Cross-Country Perceptions of CSR Communication Campaigns about COVID-19
Colleoni, Elanor; Romenti, Stefania; Valentini, Chiara; Badham, Mark; Choi, Sung In; Kim, Sungsu; Jin, Yan (MDPI AG, 2022)The COVID-19 pandemic has brought several challenges to businesses and societies. In response, many corporations have supported local communities and authorities in the management of the pandemic. Although these initiatives, ... -
"Make America Great Again" : a rhetorical analysis of campaign and presidential speeches by Donald Trump in 2016-2017
Lahti, Yannick (2018)Tässä pro gradu –työssä tavoitteena on kuvata ja selittää Yhdysvaltojen 45:nnen presidentin, Donald Trumpin poliittista retoriikkaa hänen presidentinvaalien sekä presidenttikauden aikaisia puheitaan analysoimalla. Aihetta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.