What more can we do? : developing a multicultural action plan for the Girls' House, a meeting place for girls and young women in Helsinki
Tekijät
Päivämäärä
2004Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tavoitteena tunnustuksen antamisen tasavertaisuus
Lasonen, Johanna (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2009) -
Constructing intercultural competence in Italian social service and healthcare organizations : pedagogical design, effectiveness research, and alternative visions for promoting ethnorelativism
Castiglioni, Ida (University of Jyväskylä, 2013) -
The pedagogical value of translation : experiences from a newly introduced elective course
Károly, Adrienn (University of Jyväskylä, 2024)With the expansion of nonprofessional translation activities, language education has gradually rediscovered translation and mediation, seeing them not only as useful tools in language learning but also as transferable ... -
The necessity to create Europeanness : a critical review of European Schools’ education project
Zuccarello, Silvia (2021)This research is a qualitative study of the European Schools’ (ES) educational system. It was conducted from a social constructionist viewpoint, according to which language is seen as social action. ES are schools which ... -
Kotinuorisotyö : arviointitutkimus sosiaalisen innovaation kehittämisestä Polku kotiin -projektissa
Koskenlahti, Johanna (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa tietoa uudesta nuorisotyön työmuodosta, kotinuorisotyöstä. Työmuotoa kokeillaan nuorille maahanmuuttajanaisille ja -tytöille suunnatussa Polku kotiin -projektissa. Projektin tavoitteena ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.