Tuotetiedonhallinta, tuotetiedonvaihto ja JDF-määritys : tapaustutkimus aikakauslehtikustantajan ja -painon välisestä tuotetiedonvaihdosta
Authors
Date
2007Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kohti vuorovaikutteista ja osallistavaa sisäistä viestintää : viestintätoimijuuden edellytykset
Kemppainen, Birgitta (2016)Tämän tutkimuksen lähtökohtana toimi kohdeorganisaatiossa koettu tarve sisäisen viestinnän kehittämiseksi ja avoimuuden vahvistamiseksi. Kohdeorganisaationa oli eräs Väli-Suomen julkishallinnon asiantuntijaorganisaatio, ... -
XML-tietokantojen suunnittelu - tapaustutkimus
Lewandowski, Jukka (2003) -
Tapaustutkimus julkisen ja yksityisen sektorin välisestä yhteistyöstä liikuntapaikkapalveluissa
Iso-Mustajärvi, Olli (2015)Olli Iso-Mustajärvi (2015). Tapaustutkimus julkisen ja yksityisen sektorin välisestä yhteistyöstä liikuntapaikkapalveluissa. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, liikunnan yhteiskuntatieteiden pro gradu ... -
Tapaustutkimus suomalaisen jääkiekkoseuran liigaorganisaation ja juniorijääkiekko ry:n välisestä yhteistyöstä urheilutoiminnan ammattimaistumiseksi
Lahtinen, Manu (2022)Kansainvälinen huippu-urheilu ja arvokisamenestyksen tavoittelu on pitkään vaikuttanut urheilutoiminnan kehittämisen ja ammattimaistumisen rakenteisiin. Ammattimaisten toimintatapojen merkitys on kasvanut yhä enemmän huippu- ... -
Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
Rantanen, Jari (2014)Hiljaisen tiedon siirtäminen on erittäin ajankohtainen tutkimuksen aihe, sillä suurten ikäluokkien eläköityminen aiheuttaa ristiriidan alati kiristyvien tehokkuusvaatimusten kanssa. Monet tutkijat pitävät sosiaalista mediaa ...