Tuotetiedonhallinta, tuotetiedonvaihto ja JDF-määritys : tapaustutkimus aikakauslehtikustantajan ja -painon välisestä tuotetiedonvaihdosta
Tekijät
Päivämäärä
2007Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kohti vuorovaikutteista ja osallistavaa sisäistä viestintää : viestintätoimijuuden edellytykset
Kemppainen, Birgitta (2016)Tämän tutkimuksen lähtökohtana toimi kohdeorganisaatiossa koettu tarve sisäisen viestinnän kehittämiseksi ja avoimuuden vahvistamiseksi. Kohdeorganisaationa oli eräs Väli-Suomen julkishallinnon asiantuntijaorganisaatio, ... -
XML-tietokantojen suunnittelu - tapaustutkimus
Lewandowski, Jukka (2003) -
Tapaustutkimus julkisen ja yksityisen sektorin välisestä yhteistyöstä liikuntapaikkapalveluissa
Iso-Mustajärvi, Olli (2015)Olli Iso-Mustajärvi (2015). Tapaustutkimus julkisen ja yksityisen sektorin välisestä yhteistyöstä liikuntapaikkapalveluissa. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, liikunnan yhteiskuntatieteiden pro gradu ... -
Tapaustutkimus suomalaisen jääkiekkoseuran liigaorganisaation ja juniorijääkiekko ry:n välisestä yhteistyöstä urheilutoiminnan ammattimaistumiseksi
Lahtinen, Manu (2022)Kansainvälinen huippu-urheilu ja arvokisamenestyksen tavoittelu on pitkään vaikuttanut urheilutoiminnan kehittämisen ja ammattimaistumisen rakenteisiin. Ammattimaisten toimintatapojen merkitys on kasvanut yhä enemmän huippu- ... -
Yrityksen sisäinen sosiaalinen media hiljaisen tiedon areenana : tapaustutkimus Tieto Oyj:n sosiaalisen median käytöstä
Rantanen, Jari (2014)Hiljaisen tiedon siirtäminen on erittäin ajankohtainen tutkimuksen aihe, sillä suurten ikäluokkien eläköityminen aiheuttaa ristiriidan alati kiristyvien tehokkuusvaatimusten kanssa. Monet tutkijat pitävät sosiaalista mediaa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.