Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorVikström, Meri
dc.date.accessioned2023-10-26T20:19:20Z
dc.date.available2023-10-26T20:19:20Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90835
dc.format.extent83 sivua
dc.language.isofi
dc.subject.otherhome computer
dc.subject.othercomputer game
dc.titleBringing augmented reality to home computers - an experimental game application
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202310266862
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.contributor.laitosTietojenkäsittelytieteiden laitos
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysoaugmented reality
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p25016
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.en


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot