Bringing augmented reality to home computers - an experimental game application
Tekijät
Päivämäärä
2004Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Augmented Reality User Interfaces in Home User Applications
Vikström, Meri (2003)Jyväskylä, University of Jyväskylä, 2003. Abstract: Augmented Reality is an area of Mixed Reality where virtual images are superimposed upon the real environment the user sees. This survey studies, based on previous ... -
Augmented Reality Applications : The Impact of Usability and Emotional Perceptions on Tourists’ App Experiences
Stangl, B.; Ukpabi, D.C.; Park, S. (Springer, 2020)There is a rising amount of research contributing to the knowledgebase of Augmented Reality (AR) application usage. However, up until now there is no sound understanding about how the emotional perception of AR application ... -
Internet addiction continuum and its moderating effect on augmented reality application experiences : digital natives versus older users
Stangl, Brigitte; Kastner, Margit; Park, Sangwon; Ukpabi, Dandison (Routledge, 2023)Problematic online usage (POU) and Internet addiction (IA) lack a refined classification. Using 796 questionnaires, this study is the first to reveal a continuum ranging from Casual users (i.e. older users) to Addicts (i.e. ... -
On GPU-accelerated fast direct solvers and their applications in image denoising
Myllykoski, Mirko (University of Jyväskylä, 2015) -
Visually Perceived Distance Judgments : Tablet-Based Augmented Reality versus the Real World
Swan, J. Edward; Kuparinen , Liisa; Rapson, Scott; Sandor, Christian (Taylor & Francis, 2017)Does visually perceived distance differ when objects are viewed in augmented reality (AR), as opposed to the real world? What are the differences? These questions are theoretically interesting, and the answers are important ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.