Olioluokkahierarkioiden muodostaminen ja arviointi
Tekijät
Päivämäärä
1993Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opettajan antama palaute myönteisen ja kielteisen ilmapiirin oppitunneilla perusopetuksen ensimmäisellä luokalla
Karell, Hanna-Mari; Varis, Laura (2021)Tutkimuksessa tarkasteltiin opettajan antamaa palautetta myönteisen ja kielteisen ilmapiirin oppitunneilla. Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, minkälaista suullista palautetta opettaja antaa ensimmäisen luokan oppitunneilla ... -
Komposiittisovelluksen muodostaminen palvelukeskeisen arkkitehtuurin web-palveluista
Hirvonen, Matias (2014)Palvelukeskeisten arkkitehtuurien nauttiessa kasvavaa huomiota tietojärjestelmien suunnittelussa, komposiittisovelluksien tehokas käyttö on noussut avainasemaan liiketoimintasovellusten toteuttamisessa. Tutkielmassa ... -
Parisuhteen muodostaminen vankilakirjeenvaihdolla
Rantanen, Maria (2007)Parisuhteen muodostamiseen pyrkivä vankilakirjeenvaihto on laaja ilmiö, ainakin Yhdysvalloissa. Tutkielmassani kuvaan tapaustutkimuksen avulla sitä, miten parisuhdetta rakennetaan miespuolisen vangin ja siviilissä olevan ... -
Kuudennelta luokalta seitsemännelle luokalle - hyppy tuntemattomaan? : tapaustutkimus Nurmijärven yhteiskoulussa
Takalampi, Sirpa-Liisa (2001) -
Meluisa musiikinluokka
Heikkilä, Veera (2021)Tutkielmassani tarkastelen musiikin luokan työrauhaa aiempaan tutkimukseen perustaen keskeisimpinä näkökulmina melu, sekä opettajan rooli työrauhan ylläpidossa. Musiikinluokassa, jossa ääntä lähtee soittimista ja oppilaista, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.