Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKämäräinen, Anniina
dc.date.accessioned2023-10-26T09:13:31Z
dc.date.available2023-10-26T09:13:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90719
dc.description.abstractKasvatustieteen maisteri Anniina Kämäräisen erityispedagogiikan alaan kuuluva väitöskirja Oppilaskeskeisten matematiikan oppituntien sosiaalisen arkkitehtuurin rakentuminen tarkastettiin 26.02.2021 Itä-Suomen yliopiston filosofisessa tiedekunnassa. Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimi dosentti Tanja Vehkakoski Jyväskylän yliopistosta ja kustoksena professori Eija Kärnä Itä-Suomen yliopistosta.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherPrologos ry
dc.relation.ispartofseriesPrologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
dc.rightsCC BY-NC-SA 4.0
dc.subject.otheroppilaskeskeinen oppiminenfi
dc.titleVuorovaikutuksen rakentumisen syvällinen ymmärtäminen auttaa tunnistamaan matematiikan oppimista edistäviä vuorovaikutustekijöitä
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202310266747
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange48–54
dc.relation.issn1795-7613
dc.relation.numberinseries1
dc.relation.volume17
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2021 kirjoittaja
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysooppiminenfi
dc.subject.ysovertaisoppiminenfi
dc.subject.ysososiaalinen vuorovaikutusfi
dc.subject.ysomatematiikkafi
dc.subject.ysokeskustelunanalyysifi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.relation.doi10.33352/prlg.107319


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY-NC-SA 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY-NC-SA 4.0