dc.contributor.author | Kämäräinen, Anniina | |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T09:13:31Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T09:13:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90719 | |
dc.description.abstract | Kasvatustieteen maisteri Anniina Kämäräisen erityispedagogiikan alaan kuuluva väitöskirja Oppilaskeskeisten matematiikan oppituntien sosiaalisen arkkitehtuurin rakentuminen tarkastettiin 26.02.2021 Itä-Suomen yliopiston filosofisessa tiedekunnassa. Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimi dosentti Tanja Vehkakoski Jyväskylän yliopistosta ja kustoksena professori Eija Kärnä Itä-Suomen yliopistosta. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Prologos ry | |
dc.relation.ispartofseries | Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti | |
dc.rights | CC BY-NC-SA 4.0 | |
dc.subject.other | oppilaskeskeinen oppiminen | fi |
dc.title | Vuorovaikutuksen rakentumisen syvällinen ymmärtäminen auttaa tunnistamaan matematiikan oppimista edistäviä vuorovaikutustekijöitä | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202310266747 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 48–54 | |
dc.relation.issn | 1795-7613 | |
dc.relation.numberinseries | 1 | |
dc.relation.volume | 17 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2021 kirjoittaja | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | oppiminen | fi |
dc.subject.yso | vertaisoppiminen | fi |
dc.subject.yso | sosiaalinen vuorovaikutus | fi |
dc.subject.yso | matematiikka | fi |
dc.subject.yso | keskustelunanalyysi | fi |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.relation.doi | 10.33352/prlg.107319 | |