Mainejärjestelmät elektronisten kauppapaikkojen toiminnassa
Tekijät
Päivämäärä
2006Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Forming trust between a consumer and an online store
Juutilainen, Jesse (2019)Trusting an online store is required for a consumer to make a purchase decision. This means they give an online vendor their information and money in exchange for an expectation of service or a product they may not get in ... -
Luottamuksen luominen verkkosivuilla
Kangas, Maria (2021)Tämä tutkielma käsittelee luottamusta verkkosivuilla, siihen liittyviä haasteita ja keinoja luotettavan verkkosivun rakentamista varten. Tutkielmassa keskitytään luottamukseen, verkkosivuilla piileviin uhkiin ja sivujen ... -
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ... -
The Role of Reputation on Trust and Loyalty : A Cross-Cultural Analysis of Tablet E-Tailing
Olaleye, Sunday Adewale; Salo, Jari; Ukpabi, Dandison (IGI Global, 2018)The purpose of this article is to empirically examine the role of online retailer's website reputation on tablet commerce and to compare the trust arbitration between reputation and loyalty in two cultures - Finland and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.