Kuluttajakäyttäytymisen erityispiirteet verkkoympäristöissä : verkkopalveluiden suunnittelussa huomioitavat tekijät
Authors
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Consumer behavior in digital era : general aspects and findings of empirical studies on digital music with a retrospective discussion
Halttunen, Veikko (University of Jyväskylä, 2016) -
The role of age and life course stage in digital consumption
Kuoppamäki, Sanna (Jyväskylän yliopisto, 2018)Digital technologies are an inherent part of consumer environments today. This dissertation investigates older adults’ usage of digital technologies by focusing on the role of age and life course stage in digital ... -
Who are the Showroomers? Socio-Demographic Factors Behind the Showrooming Behavior on Mobile Devices
Holkkola, Matilda; Nyrhinen, Jussi; Makkonen, Markus; Frank, Lauri; Karjaluoto, Heikki; Wilska, Terhi-Anna (University of Maribor, 2022)This quantitative study focuses on socio-demographic variables and their associations with different forms of showrooming behavior. The purpose of this study is to find which consumer groups based on age, gender, and income ... -
Pelikonsoleiden verkkopalveluiden tietoturvauhat
Ylönen, Riku (2020)Tutkielman tavoitteena on eritellä pelikonsoleiden verkkopalvelujen tietoturvauhkia ja hyökkäyksiä. Pelikonsoleiden käytön yleistymisen myötä myös hyökkäyksistä niitä kohtaan on tullut kiinnostavampia ja tuottoisampia. ... -
GDPR:n vaikutukset sosiaalisten verkkopalveluiden yksityisyyden suojaan
Puumala, Petteri (2020)Henkilötietojen suojaamisesta on muodostunut merkittävä puheenaihe niin kuluttajien, kuin yritysten ja organisaatioidenkin keskuudessa. Kuluttajien osalta aihe on herättänyt pääsääntöisesti huolta ja turvattomuutta, kun ...