Kuluttajakäyttäytymisen erityispiirteet verkkoympäristöissä : verkkopalveluiden suunnittelussa huomioitavat tekijät
Tekijät
Päivämäärä
2006Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Consumer behavior in digital era : general aspects and findings of empirical studies on digital music with a retrospective discussion
Halttunen, Veikko (University of Jyväskylä, 2016) -
The role of age and life course stage in digital consumption
Kuoppamäki, Sanna (Jyväskylän yliopisto, 2018)Digital technologies are an inherent part of consumer environments today. This dissertation investigates older adults’ usage of digital technologies by focusing on the role of age and life course stage in digital ... -
Who are the Showroomers? Socio-Demographic Factors Behind the Showrooming Behavior on Mobile Devices
Holkkola, Matilda; Nyrhinen, Jussi; Makkonen, Markus; Frank, Lauri; Karjaluoto, Heikki; Wilska, Terhi-Anna (University of Maribor, 2022)This quantitative study focuses on socio-demographic variables and their associations with different forms of showrooming behavior. The purpose of this study is to find which consumer groups based on age, gender, and income ... -
Pelikonsoleiden verkkopalveluiden tietoturvauhat
Ylönen, Riku (2020)Tutkielman tavoitteena on eritellä pelikonsoleiden verkkopalvelujen tietoturvauhkia ja hyökkäyksiä. Pelikonsoleiden käytön yleistymisen myötä myös hyökkäyksistä niitä kohtaan on tullut kiinnostavampia ja tuottoisampia. ... -
GDPR:n vaikutukset sosiaalisten verkkopalveluiden yksityisyyden suojaan
Puumala, Petteri (2020)Henkilötietojen suojaamisesta on muodostunut merkittävä puheenaihe niin kuluttajien, kuin yritysten ja organisaatioidenkin keskuudessa. Kuluttajien osalta aihe on herättänyt pääsääntöisesti huolta ja turvattomuutta, kun ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.