Tietokoneavusteinen yhteistoiminnallinen luokkaopetus
Tekijät
Päivämäärä
1993Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pedagoginen tuki tietotekniikan hyödyntämisessä kemian opetuksessa
Tuukkanen, Jussi (2013)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitä kemian opettajat toivovat pedagogiselta tuelta ja miten pedagoginen tuki vaikuttaa tietotekniikan käyttöön kemian opetuksessa. Tutkimuksen teoriaosuudessa analysoidaan aikaisempien ... -
Kohti innovatiivista tietotekniikan opetuskäyttöä : kansainvälisen SITES 2006 -tutkimuksen tuloksia
Kankaanranta, Marja; Puhakka, Eija (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2008)Tieto- ja viestintätekniikan mahdollisuuksiin opetuksen ja oppimisen edistämisessä on kohdistettu suuria odotuksia viimeisten vuosikymmenten aikana. Nopea teknologinen kehitys ja syvälliset muutokset monissa ihmisten ... -
Oppiainepedagogiikkaa yhteistyössä : tietotekniikan sekä äidinkielen ja kirjallisuuden integrointi opettajankoulutuksessa
Järvelä, Ritva-Liisa; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2012) -
Interaction in online learning environments : how to support collaborative activities in higher education settings
Mäkitalo, Kati (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)Collaboration promoted and supported by instructional technology has the potential to lead learners to deeper understanding and knowledge building. There have been optimistic views that any web based interaction can be ... -
Experiencing life together : a cooperative CLIL course on social psychology
Onjukka, Reea (2013)Tämä pro gradu-tutkielmana laadittu materiaalipaketti yhdistää kielen ja sisällön oppimisen content and language integrated learning- eli CLIL-menetelmän avulla. CLIL:n keskeinen ajatus on, että opiskelija oppii kieltä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.