Verkkovälitteisten palvelujen käyttö ja tarpeellisuus keskisuomalaisissa PK-yrityksissä
Tekijät
Päivämäärä
2002Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Me ei haluta niitä huti-investointeja tehdä, mitä vähemmän sen parempi" : maahanmuuttajien rekrytointiprosessi maaseudun pk-yrityksissä
Hakala, Elisa (2020)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan maaseudun pk-yritysten maahanmuuttajien rekrytointiprosessia ja maahanmuuttajien rekrytointiin liittyviä ongelmia. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata ja ymmärtää maahanmuuttajien ... -
ERP-järjestelmän valinta liiketoimintaprosessien uudelleensuunnittelun näkökulmasta PK-yrityksissä
Moilanen, Toni (2021)Huolellisen järjestelmän valinnan avulla ERP-järjestelmähankkeita voidaan helpottaa. Liiketoimintaprosessit määrittelevät suurelta osin ERP-järjestelmän vaatimukset, minkä vuoksi liiketoimintaprosessit tulisi kartoittaa. ... -
Massadatan ja analytiikan hyödyntäminen pk-yrityksissä
Krats, Henri (2019)Digitaalisen datan määrä kasvaa kiihtyvää vauhtia ja dataa pidetään nykyään yritysten ja organisaatioiden tärkeänä liiketoiminnallisena voimavarana. Datan määrä on jo vuosia ollut niin suuri, että puhutaankin ... -
Organisatoristen tekijöiden vaikutus informaatioteknologian omaksumiseen pk-yrityksissä
Gummerus, Jenni (2019)Informaatioteknologian (IT) hyödyntäminen on tänä päivänä jokaiselle yritykselle tärkeää, sillä sen avulla yritys pystyy esimerkiksi kehittämään tuotteiden ja palveluiden laatua sekä vähentämään kustannuksia. IT:n ... -
Digitaalisten markkinointityökalujen käyttöönotto ja hyödyntäminen pk-yrityksissä
Lähteinen, Joni (2024)Digitalisaatio on muokannut merkittävästi ihmisten toimintaa, markkinointia ja sitä kautta pk-yritysten liiketoimintaympäristöä. Pysyäkseen kilpailukykyisenä tulee markkinointisuunnitelmaan sisällyttää perinteisen markkinoinnin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.