Yritystarinoiden kiinnostavuus ja merkitys maaseutumatkailuyritysten internet-sivuilla matkailijoiden tiedon tarpeiden näkökulmasta
Authors
Date
2007Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Elektronisesti tallennetun tiedon hankinta yksilön tiedontarpeiden näkökulmasta
Manninen, Kalevi (Jyväskylän yliopisto, 2006) -
In the middle of nowhere : communicating identity on a municipality website
Kylliäinen, Jenni (2021)Tämän tutkimuksen tarkoitus on tutkia, minkälainen brändi-identiteetti Sallan kunnan nettisivujen etusivulta välittyy ja millä tavoin. Tutkimuksessa käytettiin multimodaalista, kriittistä diskurssianalyysiä, joka pohjautui ... -
Matkailutilan sukupolvenvaihdos talonpoikaisten arvojen ohjaamana prosessina
Lassila, Hilkka (Jyväskylän yliopisto, 2005)he aim of this multiple case study that is based on phenomenological hermeneutics is to increase our understanding of family entrepreneurship in general and succession in particular from the viewpoint of traditional values. ... -
Polven nivelrikkopotilaiden tiedon tarpeet potilasohjauksessa
Pellinen, Tiina (2014) -
Verkkoviestien journalistinen moderointi : yleisön tuottaman aineiston julkaisukäytännöt toimitusten internet-sivuilla
Kuutti, Heikki (Viestintätieteiden laitos, 2014)