Yritystarinoiden kiinnostavuus ja merkitys maaseutumatkailuyritysten internet-sivuilla matkailijoiden tiedon tarpeiden näkökulmasta
Tekijät
Päivämäärä
2007Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Elektronisesti tallennetun tiedon hankinta yksilön tiedontarpeiden näkökulmasta
Manninen, Kalevi (Jyväskylän yliopisto, 2006) -
Suomalaisten trooppisiin maihin matkustavien matkailijoiden tietämys, asenteet ja käyttäytyminen suhteessa matkan aikana vallitseviin terveysriskeihin
Halmela, Katja; Voutilainen, Annu (2008) -
In the middle of nowhere : communicating identity on a municipality website
Kylliäinen, Jenni (2021)Tämän tutkimuksen tarkoitus on tutkia, minkälainen brändi-identiteetti Sallan kunnan nettisivujen etusivulta välittyy ja millä tavoin. Tutkimuksessa käytettiin multimodaalista, kriittistä diskurssianalyysiä, joka pohjautui ... -
Matkailutilan sukupolvenvaihdos talonpoikaisten arvojen ohjaamana prosessina
Lassila, Hilkka (Jyväskylän yliopisto, 2005)he aim of this multiple case study that is based on phenomenological hermeneutics is to increase our understanding of family entrepreneurship in general and succession in particular from the viewpoint of traditional values. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.