Professional coaches' self-reported emotional skills and well-being : a cluster analytic approach
Tekijät
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The associations between self-reported anxiety symptoms and physical activity among university students in Finland
Marttinen, Eerik (2024)In this thesis, I investigate the relationship between anxiety symptoms and physical activity among university students studying at Finnish universities. As anxiety is an increasing problem among students and exercise has ... -
Planning, implementing and evaluating social and emotional skills course for coaches
Antell, Sanna (2015)ABSTRACT Antell, Sanna. 2015. Planning, implementing and evaluating social and emotional skills course for coaches. Master’s Thesis in Sport and Exercise Psychology. Department of Sport Sciences. University of Jyväskylä. ... -
Integrating Self-Reports and Electrodermal Activity (EDA) Measurement in Studying Emotions in Professional Learning
Paloniemi, Susanna; Penttonen, Markku; Eteläpelto, Anneli; Hökkä, Päivi; Vähäsantanen, Katja (Springer, 2022)Studies on emotions in learning have been mostly conducted through self-reporting questionnaires and interviews conducted after the learning situation, which seldom focus on professional workplace learning. Meanwhile, ... -
Sukupuolten väliset erot tunne- ja vuorovaikutustaidoissa viides- ja kuudesluokkalaisilla lukuvuoden aikana
Kenkkilä, Teemu; Tikkanen, Jarno (2019)Tunne- ja vuorovaikutustaitoja on tutkittu paljon varsinkin kouluympäristössä. Tutkimuksissa ko. taitojen opettamisella on lähes poikkeuksetta ollut positiivinen vaikutus tutkittavien elämään. Niiden parempi hallinta on ... -
Longitudinal associations between parental early psychological distress and children’s emotional and behavioural problems during early childhood and self-reported social functioning in 11-year-old children born very preterm
Salomäki, Susanna; Junttila, Niina; Setänen, Sirkku; Rautava, Päivi; Huhtala, Mira; Leppänen, Marika; Lehtonen, Liisa; Korja, Riikka (Routledge, 2023)This study examined longitudinal associations between parental psychological distress (stress and depression) when the child was 2 to 4 years and a child’s emotional and behavioural problems at ages 3 to 4, and social ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.