Ovatko yliopisto-opiskelijat tietoisia omista tenttiinlukustrategioistaan?
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opiskeluaika ja sen käännekohdat yliopisto-opiskelijoiden kuvaamana
Vuorinen, Annaleena (2014)Tutkimuksen tavoitteena oli tehdä näkyväksi opiskeluaikaa yliopistossa opiskelijoiden kokemuksia kuvaamalla. Kiinnostus kohdistui erityisesti kuljettuihin matkoihin ja niihin kokemuksiin, joita opiskelijat pitivät ... -
Suhdekehyspohjaisten interventioiden vaikutukset esiintymisjännityksen hoidossa yliopisto-opiskelijoilla
Sakko, Johanna; Holopainen, Lisa (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, voidaanko lyhyillä suhdekehysteoriaan pohjautuvilla interventioilla vähentää yliopisto-opiskelijoiden kokemaa esiintymisjännitystä. Lisäksi tutkimme, voidaanko kyseisillä ... -
Englannin kielen luetun ymmärtämisen ja opiskelustrategioiden yhteys yliopisto-opintojen etenemiseen ensimmäisenä ja toisena opiskeluvuotena
Viiliäinen, Milja (2020)Tämän tutkimuksen ensisijaisena tarkoituksena oli selvittää, missä määrin opiskelijan englannin kielen luetun ymmärtäminen ja opiskelustrategiat ennustivat tämän opintopistekertymiä ensimmäisenä ja toisena opiskeluvuotena. ... -
Yliopisto-opiskelijoiden kausaaliattribuutiot opintoihin liittyvissä onnistumis- ja epäonnistumistilanteissa
Humalamäki, Netta (2020)Tässä tutkielmassa käsiteltiin yliopisto-opiskelijoiden kausaaliattribuutioita eli syypäätelmiä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia kausaaliattribuutioita yliopisto-opiskelijat antavat opinnoissaan ... -
Psykologisen joustamattomuuden, tietoisuustaitojen ja tehtyjen sanavalintojen yhteys opiskelijoiden kokemaan stressiin ja sen muutoksiin verkkovälitteisen hyvinvointiohjelman aikana
Mäenpää, Mira; Peltola, Kerttu (2018)Stressi on yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa yleinen, psyykkistä ja fyysistä hyvinvointia heikentävä ongelma, jonka hoitamiseen verkkovälitteiset interventiot tarjoavat mahdollisen ratkaisun. Tämän tutkimuksen tarkoituksena ...