Tasoryhmät voivat parantaa liikunnanopetuksen laatua
Laukkanen, A. (2023). Tasoryhmät voivat parantaa liikunnanopetuksen laatua. Liikunta ja tiede, 60(4), 34-35.
Published in
Liikunta ja tiedeAuthors
Date
2023Copyright
© 2023 Liikuntatieteellinen seura
Publisher
Liikuntatieteellinen seuraISSN Search the Publication Forum
0358-7010Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/184689589
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3028]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Valtaosa oppilaista suhtautuu liikunnanopetuksen arviointiin myönteisesti
Laukkanen, Arto (Liikuntatieteellinen seura, 2023) -
Move!-mittauskokemukset ja toimintakyvyn kehittäminen koulupäivän aikana
Huhtiniemi, Mikko (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2023)Tutkimuksen mukaan liikuntatuntien fyysisen toimintakyvyn Move!-mittaukset eivät aiheuta erityisiä kielteisiä tunnekokemuksia oppilaille. Kuntoa ja taitoja voi lisäksi kehittää kohtalaisen pienillä toimenpiteillä koulupäivän ... -
Move!-mittaukset eivät ole inhokki
Huhtiniemi, Mikko (Liikuntatieteellinen seura, 2023)Liikuntatuntien fyysisen toimintakyvyn Move!-mittaukset eivät aiheuta erityisiä kielteisiä tunnekokemuksia oppilaille. Kuntoa ja taitoja voi lisäksi kehittää verrattain pienillä toimenpiteillä koulupäivän aikana. -
Monitasoinen liikuntaohjelman arviointi auttaa ymmärtämään muutoksen laatua
Laukkanen, Arto (Liikuntatieteellinen seura, 2022) -
Sekaryhmät vai erillisryhmät? : yläkoululaisten toiveita koululiikunnan ryhmäjaoista
Nieminen, Aleksi (2020)Koululiikunnassa on Suomessa käytössä pääasiassa kahdenlaisia opetusryhmiä: sukupuolen mukaan jaettuja erillisryhmiä sekä sekaryhmiä. Aikaisemmin yläkouluissa erillisryhmät on määrätty käytettäväksi, mutta nykyään opetusryhmien ...