Miten lisäopetus hyödyttää oppilaita? : "varmaa sillai että on joutunu ite ottamaa vastuuta, kai siinä on kasvanu"
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Facilitators and Barriers to the Sustainability of a School-Based Bullying Prevention Program
Herkama, Sanna; Kontio, Mari; Sainio, Miia; Turunen, Tiina; Poskiparta, Elisa; Salmivalli, Christina (Springer, 2022)The long-term sustainment of bullying prevention programs has rarely been investigated. This study addresses this gap by identifying facilitators and barriers to the systematic implementation of KiVa antibullying program ... -
Ei-akateeminen perhetausta ja yliopisto-opiskelu : ulkopuolisuuden tunne ja opintojen keskeyttämisen syyt
Okker, Sauli (2019)Tämä tutkielma paneutuu ei-akateemisissa perheissä varttuneiden yliopisto-opiskelijoiden kokemuksiin. Ei-akateemisesta perhetaustasta tulevat opiskelijat kokevat muun muassa ulkopuolisuuden, epävarmuuden ja joukkoon ... -
Kenen vastuu? : nuorten syrjäytyminen ja syrjäytymisen ehkäiseminen yhdeksäsluokkalaisten kirjoitelmissa
Hallikainen, Kirsti (2011) -
Moniammatillinen yhteistyö syrjäytymisen ehkäisijänä Kuusankoskella
Halme, Sami; Jokinen, Mari (2008)