dc.contributor.author | Kylmälahti, Maarit | |
dc.contributor.author | Paunonen, Katri | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:06:26Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:06:26Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:922775 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8887 | |
dc.format.extent | 113 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | siirtovaikutus | |
dc.title | "Oli hyvä laittaa itsensä likoon" : kuntaorganisaation johtamiskoulutuksen vaikuttavuuden arviointi | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2003922775 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 102 | |
dc.subject.yso | henkilöstö | |
dc.subject.yso | henkilöstökoulutus | |
dc.subject.yso | esimiehet | |
dc.subject.yso | johtaminen | |
dc.subject.yso | vaikuttavuus | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | julkinen sektori | |
dc.subject.yso | tapaustutkimus | |
dc.subject.yso | kehittäminen | |
dc.subject.yso | koulutus | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |