Tutkimuksesta tukea asiakaslähtöiseen vuorovaikutukseen
Honko, M. (2023). Tutkimuksesta tukea asiakaslähtöiseen vuorovaikutukseen. Puhe ja kieli, 43(1), 59-61. https://journal.fi/pk/article/view/131261
Julkaistu sarjassa
Puhe ja kieliTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys, 2023
Palstalla esitellään ajankohtaista suomalaista tutkimusta puheen ja kielen tutkimuksen kentältä. Tällä kertaa palsta keskittyy kahteen puhevuorovaikutusta aineistonaan hyödyntäneeseen väitöstutkimukseen, joissa tarkastellaan asiakaslähtöistä vuorovaikutusta erityisesti tilannekontekstin sekä tilanteessa toimivan ammattilaisen kielellisen toiminnan näkökulmasta.
Julkaisija
Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-3410Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/pk/article/view/131261Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183690942
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Maahanmuuttajasairaanhoitajien kielen tilanteinen vaihtelu
Harju, Hanna (2019)Tutkielmassani selvitän, millaista tilanteista vaihtelua maahanmuuttajasairaanhoitajien puhekielessä esiintyy simuloiduissa ammatillisissa vuorovaikutustilanteissa. Ulkomaalaistaustaisten sairaanhoitajien määrän kasvu ... -
Participation in sociolinguistic research
Bodó, Csanád; Barabás, Blanka; Fazakas, Noémi; Gáspár, Judit; Jani‐Demetriou, Bernadett; Laihonen, Petteri; Lajos, Veronika; Szabó, Gergely (Wiley, 2022)Involving speakers in research on their linguistic practices has been at the core of sociolinguistics since the inception of the field. In contrast to social sciences, however, sociolinguists have rarely addressed the ... -
The role of social capital in digitalised retail servicescape
Nyrhinen, Jussi; Skippari, Mika; Wilska, Terhi-Anna (Routledge, 2022)This chapter examines how digitalisation has altered the way consumers experience the social interaction and service environment while shopping in retail stores. In this, we draw on the concept of servicescape, which ... -
Yhdessä harkittu toiminta : mitä asiakaskeskeisyys on toimintaterapian mielenterveystyössä?
Salo-Chydenius, Sisko (2003) -
Moving Money : Money as an Interactional Resource in Kiosk Encounters in Finland
Halonen, Mia; Koivisto, Aino (Cambridge University Press, 2023)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.