Älä tuhlaa hyvää kriisiä : kriisien historiasta opittua ja unohdettua
Holmila, A. (2023). Älä tuhlaa hyvää kriisiä : kriisien historiasta opittua ja unohdettua. J@rgonia, 21(41), 113-124. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306284169
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2023Copyright
© Antero Holmila
Publisher
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
1459-305X
Original source
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306284169Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/184208544
Metadata
Show full item recordCollections
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [5896]
- J@rgonia [282]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The question of Western Hungary/Burgenland, 1918-1923 : a territorial question in the context of national and international policy
Vares, Mari (University of Jyväskylä, 2008)Euroopan valtiot ja niiden rajat muuttuivat perusteellisesti noin 90 vuotta sitten ensimmäisen maailmansodan jälkeen. Keski-Euroopassa Habsburg-suvun hallitseman Itävalta-Unkarin kaksoismonarkian hajottua Itävalta ja Unkari ... -
Tillväxt och demokrati : om ekonomins politiska långtidseffekter
Ojala, Jari; Roitto, Matti; Karonen, Petri (Svenska litteratursällskapet i Finland; Appell Förlag, 2018) -
Poverty, inequality and the Finnish 1860s famine
Voutilainen, Miikka (University of Jyväskylä, 2016) -
Maaseutuyhteisön kriisi : 1930-luvun pula ja pakkohuutokaupat paikallisena ilmiönä Kalajokilaaksossa
Maijala, Juha (Jyväskylän yliopisto, 2005)Maijala on väitöskirjassaan tutkinut 1930-luvun talouspulan vaikutusta suomalaiseen maaseutuyhteisöön sekä yhteisön selviytymistä kohtaamastaan taloudellisesta kriisistä. Kriisin syntyyn vaikutti vanhakantaisen maaseutuyhteisön ... -
Lapset kriisien kuvissa : nuoret kuvien tulkitsijoina
Hiekkanen, Satu (2011)Tutkimus pohjautuu ”Lapset kriisien kuvissa” -hankkeen kuvamateriaalien testaamiseen opetustilanteissa. Hanke toteutettiin yhteistyönä Suomen Planin, Valtion taidemuseoiden ja Museopedagoginen yhdistys Pedaali ry:n kanssa. ...