Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille
Järvinen, A. (2023, 22.2.2023). Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille. OSC Blogi. https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaille
Julkaistu sarjassa
OSC BlogiTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 kirjoittajat
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskusAsiasanat
Alkuperäislähde
https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkailleJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183841467
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jyväskylän yliopiston kirjaston kotisivut (versio 3.0)
Heikkinen, Risto (2002-09-02) -
"Tämä on kaikin puolin ihana paikka!!!" - kirjaston käyttäjäkyselyn tuloksia v. 2003
Oksman, Tuija (2003-12-05) -
Kirjasto on kampuksen sydän ja keuhkot: kirjaston käyttäjäkyselyn tuloksia
Oksman, Tuija (2001-07-17) -
Kirjaston tulevaisuus ja nykyisyys: retrofuturistinen tarkastelu
Tuominen, Kimmo (Jyväskylän yliopisto, 2012)Miten kirjastoille käy tulevaisuudessa? Kimmo Tuominen peilaa artikkelissaan kirjastoalan tulevaisuudesta esitettyjä ennusteita niiden toteutumiseen Jyväskylän yliopiston kirjastossa. Teknologinen kehitys on väistämätöntä ... -
Erikseen vai yhdessä? Tietopalvelujen vakiintuminen Jyväskylän yliopiston kirjaston ytimeen
Laitinen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2012)Informaatiolukutaito on keskeinen akateemisen asiantuntijuuden ulottuvuus ja työelämätaito. Mirja Laitinen kertaa artikkelissaan Jyväskylän yliopiston kirjaston tietopalvelujen kehitystä ja sulautumista osaksi kirjaston ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.