Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille
Järvinen, A. (2023, 22.2.2023). Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille. OSC Blogi. https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaille
Published in
OSC BlogiAuthors
Date
2023Copyright
© 2023 kirjoittajat
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskusKeywords
Original source
https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaillePublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183841467
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kirjaston tulevaisuus ja nykyisyys: retrofuturistinen tarkastelu
Tuominen, Kimmo (Jyväskylän yliopisto, 2012)Miten kirjastoille käy tulevaisuudessa? Kimmo Tuominen peilaa artikkelissaan kirjastoalan tulevaisuudesta esitettyjä ennusteita niiden toteutumiseen Jyväskylän yliopiston kirjastossa. Teknologinen kehitys on väistämätöntä ... -
Erikseen vai yhdessä? Tietopalvelujen vakiintuminen Jyväskylän yliopiston kirjaston ytimeen
Laitinen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2012)Informaatiolukutaito on keskeinen akateemisen asiantuntijuuden ulottuvuus ja työelämätaito. Mirja Laitinen kertaa artikkelissaan Jyväskylän yliopiston kirjaston tietopalvelujen kehitystä ja sulautumista osaksi kirjaston ... -
Avoimuudella on merkitystä! Kirjaston julkaisuyksikkö Jyväskylän yliopiston vaikuttavuuden edistäjänä
Olsbo, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2012)Julkaisuyksikkö on toimintansa alusta alkaen tähdännyt Jyväskylän yliopiston näkyvyyden ja menestymisen sekä tieteen avoimuuden tukemiseen. Pekka Olsbo käy artikkelissaan läpi julkaisuyksikön toiminnan keskeisiä ... -
Liber 2016: Tieteellisen kirjaston tehtäväkenttä laajenee
Vallittu, Marjo (2016) -
Voiko kirjaston tietoasiantuntijasta tulla tiedeammattilainen?
Kokko, Marja; Olsbo, Pekka (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2013)