Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille
Järvinen, A. (2023, 22.2.2023). Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille. OSC Blogi. https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkaille
Julkaistu sarjassa
OSC BlogiTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 kirjoittajat
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskusAsiasanat
Alkuperäislähde
https://osc.jyu.fi/fi/blogi/kasvokkainen-asiakaspalvelu-on-tarkeaa-kirjaston-asiakkailleJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183841467
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Voiko kirjaston tietoasiantuntijasta tulla tiedeammattilainen?
Kokko, Marja; Olsbo, Pekka (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2013) -
Jyväskylän yliopiston kirjaston kotisivut (versio 3.0)
Heikkinen, Risto (2002) -
”Ei mitään oheispalvelua vaan ydinasiaa” – kirjaston käyttäjäkyselyn tuloksia 2010
Järvinen, Annikki (2010) -
Kirjasto on kampuksen sydän ja keuhkot: kirjaston käyttäjäkyselyn tuloksia
Oksman, Tuija (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.