Mitä valmistumisen jälkeen? : formaalin ja informaalin kontekstin merkitys kasvatustieteen opiskelijoiden uranäkemyksen muodostumiseen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa
Valleala, Ulla Maija (Jyväskylän yliopisto, 2006)Ulla Maija Valleala tutki väitöskirjassaan, miten kahden avoimen yliopiston opiskelijaryhmän ja nuorisotyöntekijätiimin on mahdollista oppia tuloksellisemmin yhteisen ymmärryksen avulla. Oppiminen edellyttää ymmärrykseen ... -
Miten maahanmuuttajat oppivat suomea formaalin, informaalin ja non-formaalin oppimisen kautta?
Sahradyan, Sonya (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2015) -
Kasvatustieteen opiskelijoiden ammatillinen sosialisaatioprosessi harjoittelun aikana
Virtanen, Anne (2001) -
Suomeen valmistumisen jälkeen jääneet tutkinto-opiskelijat tilastojen valossa
Mathies, Charles; Karhunen, Hannu (Työ- ja elinkeinoministeriö, 2019)Tarkastelemme kirjoituksessamme ulkomaalaisia tutkinto-opiskelijoita, jotka valmistuivat Suomen ammattikorkeakouluista tai yliopistoista vuosien 1999 ja 2011 välisenä aikana. Pyrimme kuvailemaan Tilastokeskuksen rekisteritietojen ... -
Opiskelijoiden valmistumisen jälkeiset asumistoiveet Jyväskylässä
Haggren, Joonas (2021)Kunnat pyrkivät asuntopolitiikan avulla takaamaan mahdollisimman viihtyisän asuinympäristön alueen asukkaille. Asuntopolitiikan erikoisuutena on sen pitkäaikaisvaikutukset, joten myös asumistoiveita tulee selvittää ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.