Kurkistuksia tiedekasvatukseen
Kantanen, A., & Puranen-Impola, K. (2023, 23.05.2023). Kurkistuksia tiedekasvatukseen. What the Hela?. https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/aikasemmat-blogitekstit/kurkistuksia-tiedekasvatukseen
Published in
What the Hela?Date
2023Copyright
© Kirjoittajat 2023
Publisher
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopistoKeywords
Original source
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/aikasemmat-blogitekstit/kurkistuksia-tiedekasvatukseenPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183612834
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Varhaisvuosien tiede- ja teknologiakasvatusta, matematiikkaa ja taiteita integroivaa STEAM-toimintaa perhepuistossa
Virkkula, Otto (2017)STEAM-toiminnassa elämä ja koulutus sitoutuvat toisiinsa. Oppimisen eri alueet - tiede- ja teknologiakasvatus, taiteet ja matematiikka – limittyvät toisiinsa ja antavat mahdollisuuden holistiseen, elävään ja mukautuvaan ... -
STEAM : tiedettä, teknologiaa, insinööritaitoja, taiteita ja matematiikkaa yhdistävä tutkiva oppiminen esiopetuksessa
Nykänen, Virpi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten lapsen tutkiva toiminta sekä tiedettä, teknologiaa, taidetta ja matematiikkaa yhdistävä STEAM-pedagogiikka soveltuu toimintamuodoksi esiopetukseen. Tavoitteena oli ... -
Ilmiöitä ja ihmeaineita : kerho-ohjaajaopas
Rukajärvi-Saarela, Maija; Sarkkinen, Margetta (Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, 2017)Kerho-opas on tarkoitettu toisaalta toimimaan materiaalina luonnontieteiden kerho-ohjaajakoulutuksessa mutta toisaalta se toimii hyvin myös kerho-ohjaajan käsikirjana. -
LUMA-keskus Suomi -verkoston valtakunnallisen tehtävän toteutuksen (2017-2020) ulkoinen arviointi
Mäkelä, Tiina (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2021) -
Applying dialogic pedagogy in science education learning environment in Early childhood education (ECE) in China
Shi, Wencheng (2023)Dialogic pedagogy can foster the formation of learning community in science education learning environment. At the same time, dialogue pedagogy and science education both focus on process development. However, the majority ...