Opettajakoulutuksessa kestävä kehitys ei näy kovin paljon
Salin, K. (2023). Opettajakoulutuksessa kestävä kehitys ei näy kovin paljon. Liikunta ja tiede, 60(3), 26-27.
Published in
Liikunta ja tiedeAuthors
Date
2023Copyright
© Liikuntatieteellinen seura 2023
Publisher
Liikuntatieteellinen seuraISSN Search the Publication Forum
0358-7010Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183580954
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ympäristöarvot, -asenteet ja arkikäytännöt : kestävän kehityksen edistäminen Salmen koulussa
Linna, Olavi (2015)Ihmisten huoli omasta tulevaisuudestaan on nostanut ympäristökasvatuksen suuren mielenkiinnon kohteeksi tämän päivän maailmassa. Ympäristönsuojeluun ja ympäristökasvatukseen liittyvien teemojen rinnalla alettiin puhua ... -
Kansainvälisellä intensiivijaksolla harjoiteltiin aktiivisia työtapoja kestävän kehityksen oppimiseen
Lindell, Anssi; Lundell, Jan (Matemaattisten Aineiden Opettajien Liitto MAOL, 2023)Kemian aineenopettaja- ja luokanopettajaopiskelijoita Jyväskylän yliopistosta osallistui Erasmus+ -ohjelman monimuotoliikkuvuuden (BIP) -kurssille Prahassa marraskuussa. Kurssin oppimisprojektit tuottivat kuusi mallia ... -
Kestävän kehityksen innovaatiopoliittinen arvojärjestys : retorinen analyysi kestävän kehityksen hierarkkisesta asemasta työ- ja elinkeinoministeriön innovaatiopolitiikassa
Koskela, Noora (2022)Tutkielman tarkoituksena on selvittää kestävän kehityksen roolia ja sen eri ulottuvuuksien välisiä arvotuksia työ- ja elinkeinoministeriön innovaatiopolitiikassa. Tutkielmassa tutkitaan, mikä on kestävän kehityksen rooli ... -
Kestävä kehitys laittaa opettajan lujille
Salin, Kasper (Liikuntatieteellinen seura, 2023) -
Kestävä kehitys luokanopettajakoulutuksien opinto-oppaissa
Oravasaari, Senni; Varis, Milla-Riikka (2024)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten kestävä kehitys näyttäytyy luokanopettajakoulutuksien opinto-oppaissa. Kestävässä kehityksessä keskityttiin sen ulottuvuuksiin ja Agenda 2030 kestävän kehityksen ...